***

Spojrzałam na nią raz ostatni
Wiedziałam, nigdy więcej już nie spojrzę w te 
błękitne oczy. Straciłam ją.

Nigdy nie wyobrażałam sobie większego
bólu niż ten gdy tracisz najbliższą osobę w 
życiu. Ta nicość w którą wpadasz i z której
ciężko się wynurzyć. Wolałbyś zniknąć i
zaszyć się razem z tym smutkiem gdzieś 
najdalej od całego świata.

Lecz przypominasz sobie o tym że, wierzyła
w Ciebie i zawsze była przy Tobie. Wspierała
Cię na każdym kroku, popierała Twoje
wybory i decyzje. Dla niej starasz się iść
prosto mimo ran i przeszkód na jakie trafiasz
po drodze. 

Wierząc w to, że czuwa nade mną i nadal 
będzie mnie chronić przed złem tego świata,
wychodzę na przeciw jutra. 

Nie wiem co czeka mnie na mojej drodze.
Wydarzyło się już tak wiele.
Zmierzając drogą dorosłości, idę dalej do przodu.

Mamo, byłabyś ze mnie dumna. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jej ostatnie przesłanie, które wyznacza moją drogę w życiu.

***

***