27.07.2014

"Arbeit macht frei"

Byłam
Widziałam
Słyszałam 

Czarne rozcapierzone 
O krzywym spojrzeniu
Patrzy na mą twarz 
Kracze
Szponami zdziera 
Krwistoczerwone nadgarstki 
Naszych przodków

Krew
Pełno krwi
Ludzie 
Prowadzeni na rzeż

Tysiące transportów
Do obozu zagłady 
Przywożono
Na śmierć 

W tym roku z moją byłą klasą , odbyliśmy wycieczkę do Oświęcimia , do obozu koncentracyjnego . To było jedno z najbardziej okropnych przeżyć w moim życiu . A ten oto krótki wiersz jest utworem który napisałam jako dowód mojej obecności w tym strasznym miejscu ;c 

Miłego Dnia wszystkim czytelnikom życzę ! Zapraszam do komentowania oraz obserwowania  mojego bloga !!                                                     OlUś♥♥
Prześlij komentarz

Marzenia niespełnione proszą o spełnienie

Chwila gdy marzenia Obracają się w popiół Dusza płonie Nad głową czarne chmury I tylko oczy mówią prawdę I tylko one znają prawdę ...